Monday, August 8, 2011

NÄGEMUS nr. 2 ehk Pärlivihm Karmelis

Ap. 2:17

"Ja viimseil päevil sünnib, ütleb Jumal, et ma valan oma Vaimu kõige liha peale! Ja teie pojad ja tütred hakkavad ennustama, teie noored mehed näevad nägemusi, ja teie vanemad uinuvad unenägusid nähes!"

Viimase õppeaasta 2010/2011 ja ka suvel olen ma kokku näinud ligi 10 nägemust. Mõtlesin neid ka siia kirjutada, sest ma tõepoolest ei oska nendega midagi peale hakata. Usun, et nägemustel võib olla küll hoiatav, kuid ka kinnitav eesmärk. Mind on nad ainult kinnitatud, rõõmu pakkunud ja teinud alandlikuks Jumala ees.

Ma ei lisa illustratsioone järgnevatele nägemustele põhjusel, et Sul ei tekiks valeettekujutus sellest, mida Jumal on mulle näidanud, sest mitte ükski internetis leiduv kristlik pilt ei suudakski illustreerida seda, mida vägevat Jumal teeb.

See oli paar nädalat pärast seda, kui olin näinud laest laskuvat inglit. Oli jällegi ülistuse aeg. Olin rõdul ja tõstsin oma käed Issanda kiituseks. Järsku nägin, kuidas Karmeli neljast laenurgast tuli välja suur valgusvoog, mis suundus lae keskele ja paiskus seejärel üle kogu lae laiali ning sadas alla vihmana ülistajatele. See ei olnud tavaline vihm, sest see sillerdas väga kaunilt ja vihmapiisad meenutasid pärleid.

See on kõige ilusam nägemus, mida ma olen näinud. Visuaalselt oli see midagi.... SUURT. Vaatemängulist. ÜLIILUS. VAPUSTAV.

Olen alati väga rabatud, kui Jumal mulle midagi näitab.... Istun pärast nägemuse nägemist alati, sest mul hakkavad jalad värisema. Kogu ihu juubeldab, kui VÄGEV ON IKKA JUMAL! Ja seejärel tulevad a'la sellised mõtted: "Kes olen mina? Või miks olen mina väärt selliseid asju nägema? Miks JÄLLE mina? Jumal, teised igatsevad ka sellised asju näha. Sa oled mulle juba nii palju näidanud, näita kellelegi teisele ka. Sest ma olen ju samasugune nagu teisedki kristlased- 2 silma, 1 nina ja suu, 2 kõrva..."