Saturday, January 29, 2011

Jumala arm on nii meeletu


Viimased 2 nädalat on olnud üsna hullud. Jah, kohe tuleb väike tunnistus..

Eelmisel esmaspäeval juhtus sellinelugu: tulin soome keele tunnist kl 16:15 ja mõtlesin- jess, jõuan veel enne bussipealeminekut poes läbi käia. Hakkasin otsima oma telefoni, et vaadata kella, kuid mida ei olnud- minu telefoni. Kristiine(klassiõde) helistas mitmeid kordi, kuid telefon ei helisenud. Jooksin käbe tagasi soome keele klassi, et vaadata- ega ma sinna ei jätnud. Tulemuseta.

Bussi läksin üsna sünge meeleoluga- mitte telefoni pärast(see on vaid tarbeese), vaid vanemate reaktsiooni pärast(tee vanematele selgeks, et telefon on vaid tarbeese). Olin mures ja mõtlesin, kuidas vanematele seletada. Samas selline üleloomulik rahu oli sees.

Õhtul helistab mu enda telefon ema nr-le. Ema küsib minult: "Regiina, miks Sa mulle helistad?" Jah, ma polnud veel emale telefonist rääkinud- otsustasin, et aja teda enne närvi, kui asi pole kindel. Selgus, et üks koristaja leidis selle palmisaalist- koht, kus Mariga "Just Open Your Eyes" kirjutasime. Järgmine päev sain telefoni kätte...

Sama nädala kolmapäeval(või teisipäeval)istusin 16:30 oma bussis, nagu tavaliselt. Hakkasin kotist oma prille otsima, aga mida ma leidsin oli vaid prillitoos. Pekki- olin jätnud prillid palmisaali. Kadi oli veel koolis, ootas isa. Mina helistan Kadile- OU, jookse palmikasse, too pliis mu prillid ära. Kadi jookseb elu eest, higi tilgub ja lõpuks helistab mulle- Su prillid on nüüd turvaliselt minu käes...


Pühapäeval sain ma uue telefoni- õigemini isa ex-telefoni, aga ta enam ei kasutanud seda, niisiis ma erastasin selle ära. Tuleb mõnus keemiatund- teeme rõõmsalt biodiislit. Lähen õnnelikult soome keelde. Vaatan- ou, hekk, jätsin oma TELEFONID KEEMIA KLASSI!" Vaatan, sõber Merju tuleb minu telefoni nr 1. Siis ma ütlen- aaaaakkkkaa... kus teine telefon on. Merju hakkab täiega naerma. Jookseb keemiaklassi ja saabub ka mu telefon nr 2ehk Nokia E65.

Crazzzzzzy or what? Miks selline asi tegelikult üldse juhtus? Kõik saab alguse sellest, kui Regiina saab tagasi koristaja poolt leitud telefoni. Miks? Regiina ei olnud Jumalale tänulik. Kui Regiina prillid tagasi saab, ei ole Regiina taaskord tänulik. Kui aga Regiina saab oma 2 telefoni tagasi on Regiina HULLULT tänulik. Ja tegelikult pole ma rohkem midagi ära kaotanud.. VEEL....

Olge ALATI tänulikud, kui Jumal teid sopast välja tõmbab... Muidu peate veel mitu korda sellest sopast läbi minema....

SU ARM ON MEELETU! AITÄH, MU USTAV SÕBER JEESUS!!!!