Sunday, January 2, 2011

Potentsiaal


Tere!


Juhtusin täna vaatama üht filmi TV1000 Premiumis (spets. filmikanal Visat paketis). See rääkis ühest õpetajast, kes nägi potentsiaali oma kõige halvemas õpilases. Õpetaja innustas, julgustas.. Oli täiesti imetlusväärne, kuidas tegelikult klassi kõige halvem poiss tõuseb klassi parima õpilase staatusesse ja AINULT sellepärast, et õpetaja tegeles selle potentsiaaliga, mida ta õpilases nägi. Kuid siis paneb õpetaja õpilase proovile- õpilane kukub läbi ja läheb tagasi oma vanadesse rööbastesse st täidab taas oma elu rumalustega.




See meenutas mulle väga minu Õpetajat. Ta on minusse pannud potentsiaali ja see on täiesti kindlalt olemas. Nüüd on mul Sulle küsimus.. Kas Sa USUD, et Sinus on samuti olemas potentsiaal? Mina usun, et on. Küsimus on selles- mida oled Sa selle potentsiaaliga ette võtnud? Loe Mt. 25:14-30. Ma ütleks, et päris karmid kirjakohad.


Õpetaja, Jeesus Kristus, Absoluutne Rahvusvaheline Kangelane, on Innustaja, Julgustaja, Ta näeb, kui Sa teed vigu, KUID hoiab Sind sellest hoolimata. Ta õpetab Sind. Kuid saabub päev, mil ta paneb Sinu õpitud teooria praktikasse. Miks Sa siis kardad? Pole põhjust, kui oled oma koja Kaljule rajanud... On lihtne õppida selgeks, kuidas tuleb valmistada mingisugune roog. Teoorias, ma mõtlen. Kuid kui panna see kõik nüüd praktikasse- .....? Kõik ei kuku välja nii nagu plaanitud, ERITI kui Sa teed väga keerulist rooga esimest korda. Kui mina tegin esimest korda spagettide kõrvale magushaput kastet (ok, see pole väga keeruline, kuid see oli esimene roog, mida valmistasin. Ma ei alustanud muna keetmise või makaronide tegemisega), siis see ei maitsenud selline nagu mu ema tehtud. Nüüd, olles kogemuste võrra rikkam, tean, et oleksin pidanud rohkem suhkurt panema ja see olekski olnud Super!



Täna ütles Jumal midagi. Ta ütles: "Ma annan Sulle 7 aastat. Ma tahan näha, mida Sa selle aja jooksul suudad." Jumal on pannud minusse potentsiaali. Ma ei tea, mis saab 7 aasta pärast, kui olen 24- aga ma tean, et see on Jumala plaan. Pidage mind siis hulluks või kaevake kohtusse :D Aga selle 7 aasta jooksul tahab Jumal näha, mida ma olen selle potentsiaaliga, mida Tema minu sisse pani, teinud..

Mida oled Sina oma potentsiaaliga teinud?