Friday, December 5, 2014

Kuidas on see võimalik?! ehk Success All The Way

Asukoht: Tallinn, Mustamäe
Aeg: 3.12.2014

Ma ei isegi, kust alustada... Alustan siis nii: septembris algas mul aine "Ettevõtte majandusõpetus". Huvitaval kombel oli ka Ardil see sama aine, küll teise õppejõuga (aga ainekood oli sama). Üks aine põhieesmärke on valmis teha äriplaan ja ärimudel. Otsustasime, et teeme äriplaani koos. Mõeldud-tehtud.

Äriplaan koosnes 4 osast, mis moodustas 75% lõpphindest (max 75p):
1. klientide ja konkurentide uuring (15%) =15p
2. Äriplaani esimene esitlus (15%)=15p
3. Intervjuu ettevõtjaga (analüüs + viitamine teooriatele: Baron-Shane; Sarasvathy+ ettevõtja ärimudel Osterwaldi ärimudeli põhjal; 15%)=15 p
4. Lõplik äriplaan (koos finantsaruandega ja laenugraafikutega; 30%).=30p

3. detsembril tuli mu harjutustunni õppejõud minu juurde ja teatas, et oleme ainsad 450st üliõpilasest, kes said kõik üleval toodud 4 osa maksimaalsed punktid ehk siis meil Ardiga on ainsatena 75 punkti 75 punktist!


Minu meelest on see täiesti uskumatu, sest me pole kumbki majandusteaduskonna tudengid, kuigi nende 450 seas oli ka majanduse tudengeid. Hea nali on muidugi veel see, et 450st tudengist valiti meie idee ka esmaspäeval toimuvale lõppüritusele. Eks näis, kuidas seal läheb!

Olen Jumalale nii tänulik Ta armu eest! Minu meelest on Ta teinud ühe tõeliselt suure ja õhku ahmima paneva ime!