Sunday, January 24, 2010

"Pilt"



Hei Sõbrad.

9.-10 ja 23.24. jaanuar (2010) toimusid Tartus noortele OG juhtidele koolitus. Koolitusel rääkis mulle Jumal mitmeid asju minu vastu, mis olin varem valesti teinud. Seega olen täiega tänulik Jumalale, kes pani Efkale südamesse mind sellele koolitusele saata.

10. jaanuaril, kui kogu koolituse osa oli läbi, läksime Karmeli juhtidega Emajõele. Tegime vinnnngeid pilte.

Ilmselt oli see kuupäev 12. jaanuari õhtu, kui enne magama minekut nägin "pilti." (NB! SEE OLI PILT; SARNANE UNENÄOGA või NÄGEMUSega).

Las ma kirjeldan seda teile: Hakkasime minema Emajõele, (täpsemalt siis mina, Kadi, Erki, Ardi, Pille, Ännu, Efka, Maila ja Anita) kui järsku tundsin, et jää võib hakata pragunema. Ütlesin neile, et oodaku; lähen ees, sest kui jää praguneb, kukkun ainult mina sisse, teised jäävad ellu. Nii ma tegutsesingi. Järsku pragunes jää RINGIKUJULISELT minu ümber. Vaatasin teiste poole ja ütlesin: "JOOKSKE!" Teised jooksid, aga Erki hakkas minu poole tulema, et mind päästa üritada. Vaatasin talle otsa ja ütlesin: "JOOKSE!" Ma kukkusin sisse nii, et mina jäin vee alla, aga jää mitte ei purunenud kildudeks, vaid jäi minu pea kohale kui kaas: mina olin vee all, aga see jääst ringikujuline jäätükk paiknes kaanena mu pea kohal. Alguses sattusin paanikasse ja üritasin välja pääseda, aga ma ei saanud. MA OLIN LÕKSUS! Ma mõtlesin, et mul pole mõtet hakata üritama otsida väljapääsu, sest see oleks olnud võimatu. Seega, et surm valutult saabuks, hakkasin laulma Casting Crownsi laulu "Who am I."

Järsku avastasin end olevat taevas. JEESUS OLI MU KÕRVAL! Kuid need sõnad, mis Ta mulle ütles... Jeesus pani mind suure valiku ette: "Regiina, sul on võimalus jääda siia taevasse. AGA ma annan sulle valikuvõimaluse: sa võid maa peale tagasi minna." Ma mõtlesin isekesksis, mõtlemata, et Jeesus mu mõtteid kuuleb: " Aga kui ma maa peale tagasi lähen, siis on ju võimlus, et ma võin põrgusse sattuda. Praegu on mu koht taevas kindlustatud." Siis ütles Jeesus aga tõsised sõnad: " Kas on parem, et üks hukub ja 160 pääseb VÕI 1 pääseb ja 160 hukub?" Ma vaatasin all olevat Efkat, kes oli murest murtud, mida ja kuidas ta juhtunust mu vanematele räägib. Ma ei tea miks, aga järsku avastasin end siiski tagasi vee all. Ma surusin kuidagi moodi oma käed jääkaane vahele, omandades üleloomuliku tugevuse, ja tõmbasin end välja. Kõik olid meeletult topeltšokeeritud: 1) ma kukkusin vee alla ja enam välja ei saanud, 2) ma "kerkisin" järsku vee alt välja :D
Selline see "pilt" siis oligi.


Hommikul, kui kooli läksin keris mu peas aina lause, mille oli öelnud Jeesus: "Kas on parem, et üks hukub ja 160 pääseb VÕI 1 pääseb ja 160 hukub?" Ma küsisin endalt korduvalt, et mida Ta sellega öelda tahtis?

Mis mulle siis pähe tuli? Ma mõtlesin sellele, et kas ma olen nii armastav teiste inimeste suhtes, et KUI Jeesus annaks mulle valida, et nii, Regiina, vali põrgust 160 inimest, kes tulevad taevasse, sina annad nende eest oma igavese elu. Loomulikult ei saa see kunagi võimalik olla, sest need inimesed ei saaks juba sellel põhjusel taevasse, et nad on patused ega taluks Jumala Püha ligiolu. Aga tead, millele ma mõtlesin: KAS MA OLEKSIN NIIII ARMASTAV; ET ANDA OMA ELU KELLEGI EEST????!!! Ja tead millisele järeldusele ma jõudsin? Ei, ma ei annaks oma igavest elu 160 inimese eest! See on liiga väärtuslik kingitus! Ma mõistsin, kui egoistlik ma olen.

Kui ma täna sellest Efkale rääkisin, ütles Jumal mulle tõelise selgituse Jeesuse lausele. Jeesus ei tahtnud öelda, et mina pean põrgusse minema 160 inimese eest. Ta TAHTIS ÖELDA, et kui ma maa peale tagsi ei läheks, siis oleks 160 inimest päästmata jäänud, 160 inimest, kes oleksid pidand põrgusse minema,sest mina olin nii EGO! Aga mida tähendas Jeesuse teine lausepool: „üks hukub ja 160 pääseb“? See „üks hukub“ EI TÄHENDA seda, et Jeesus ütles, et pean põrgu minema, VAID Ta kujutas nii minu hirmu põrgu eest.

Mul ei ole aimugi, mida Sa sellest arvad. Jeesus pani mind mõtlema selle üle, et kui ma ütlen, et ma armastan kõiki inimesi, siis kui palju on selles TÕELIST ARMASTUST. Kas see, mida ma välja ütlen, et kas ma ka mõtlen seda.

Armastus on elus oluline... Me kõik vajame seda. Vahel ei suudagi me kõiki armastada. Aga palu Jumalalt armastust, millega inimesi armastada ja ma garanteerin, et Sa saad oma suurimat vihavaenlast armastama. Minuga on seda juhtunud :)

Soovin Sulle õnnistust, rõõmu ja... ARMASTUST!