Saturday, January 30, 2010

Mida Jumal arvab Sinu mineviku pattudest?


Kui rääkida hetkel minu elust ja tunnetest, siis mind valdab tohutu ahastus minu mineviku pärast. Ma ei mõista seda, kuidas Jumal suudab mulle andestada. Aga siiski on meie Jumal üks vägev Jumal, kes on nõus andestama ka kõige räigema patu, mis Sa teinud oled!

Kui Sa mind ei usu, siis loe Miika raamatut Vanas Testamendis. Selles raamatus on vaid 7 peatükki. Mind kõnetas eriliselt Miika 7:18-19, mis ütleb: " Kes on Jumal nagu sina, kes annab andeks süü ja läheb mööda oma pärisosa jäägi üleastumisest, kes ei pea viha mitte igavesti, vaid armastab osadust, kes halastab jälle meie peale, peseb ära meie süüteod? Sina heidad kõik meie patud mere sügavustesse!" Minu jaoks kõneleb see seda, et kui ma tõeliselt ja siiralt kahetsen, siis Jumal kustutab minu halvad teod, TA UNUSTAB need. Kui piibel ütleb, et Jumal heidab patud mere sügavustesse, tähendaks see seda, et ta tõepoolest ei tuleta neid enam meelde.

Ma mäletan korda, kui tundsin süüd sellepärast, et ühele klassiõele käkki keerasin. Ma olin teinud haiget sellele, keda Tema armastas. Olin õhtul palves ja rääkisin Jumalale, et "Vaata, millise jama ma kokku keerasin!" Aga Jumal ütles mulle: " Millest Sa räägid, Regiina?!" Jumal oli minu süüteo unustanud, Ta ei teadnud, millest ma räägin! See toimib juhul, kui Sa tõepoolest siiralt kahetsed JA PARANDAD MEELT!

Kes oli see, kes mind süüdistas? Ikka kurat. Tema on süüdistaja! Samas ole kindel, et Jumal ei palu Sul mingi asja pärast meeleparandusele tulla. Tee vahet saatana rünnakutel ja Jumala häälel! Ole ettevaatlik!!

Vaata üle oma süda. Mida Sa seal näed? Palju mustust ja pahna? See oli see, mida mina sealt leidsin. Aga ma andsin kõik Jumala kätte, kes mu südame lumivalgeks tegi! Jumal heitis kõik mere põhja ja ei tuleta seda enam mitte kunagi meelde! Ta ei ütle enam kunagi, et "näed, Regiina, mida Sa tegid!!" Ta ON SELLE UNUSTANUD! Ma keerasin uue lehe oma elus!

Nüüd ma mõistan, mida mõtles Jumal sellel all, et Ta annab KÕIK üleastumised andeks ja teeb mu südame lumivalgeks... :)