Tuesday, December 28, 2010

Uus elu Kristuses




Täiesti veider lugu... Ühel laupäeva hommikul võtsin uue vihiku.. See oli küll sodivihik, aga tahtsin kaanega midagi vahvat ette võtta- kaunistada selle igasuguste ornamentidega... Krabasin siis uhked vildikad, pliiatsid ja asusin asja kallale... Kui minu suur töö ja vaev kaanele oli ära kulutatud, tundsin esile kerkimas pahameelt.. See ei näinud välja selline, nagu oleksin tahtnud.. Tundsin, et rikkusin selle kaane ära.. Kuid siis hakkasin endamisi mõtlema- see on ju kõigest sodivihik... Tegin vihiku lahti- mida hekki- seal on teine kaas veel- JA TÄIESTI PUHAS JA UUS!



Tegelikult avastasin täiesti vaimse tarkusetera selles loos.. Mina elasin kunagi elu, mille enda arvates täiesti ära rikkusin... Tahtsin aega tagasi keerata ja kõike otsast alustada. Ja tegelikult Jeesus kinkiski ju mulle täiesti uue elu! Ja ma ütlen päris ausalt (:D) : Kuigi Sulle võib-olla tundub, et oled oma elu täiesti kihva keeranud, nn oma kaanele joonistanud seikasid ja teinud haiget perekonnale, sõpradele jne, siis Jeesusel on Sinu jaoks uus kaas. TÄIESI PUHAS JA UUS!



Mul ripub Piibli küljes üks liblikas. Selle tagaküljele on kirjutatud kirjakoht: 2.Ko. 5:17. Ehk siis: "Niisiis:kui keegi on Kristuses, siis on ta uus loodu, vana on möödunud, vaata, uus on tekkinud!" Mitte kunagi varem pole ma seda kirjakohta veel selgemalt mõistnud kui pärast seda intsidenti. Võib-olla Sa isegi ei saa sellest postitusest aru või loed ja mõtled: mida hekki see nüüd oli, aga.... Minu jaoks oli see eredaim päikesekiir selles päevas.. Mis võikski olla parem kui message from Daddy... ;)