Sunday, November 9, 2014

Jeesus, Jeesus, Jeesus! ehk "kes iganes appi hüüab Issanda nime, päästetakse!"

4. september, 2014
Asukoht: Tallinn, ühikas

Kell oli umbes 6 hommikul. Ärkasin imeliku kõhuvaluga ja jooksin vetsu. Mõtlesin, et huvitav, kas sõin midagi halba või...?! Äkitselt läks mu organism täiesti hulluks - keha temperatuur tõusis kiiresti ning langes seejärel, niimoodi 5 minutit järjest. Oleks see olnud siis ainuke asi - järsku hakkasid mu kõrvad vilisema nii kõvasti, et mõtlesin, et trummikiled lähevad katki. Mu peale tuli täiesti hull nõrkus, et tundsin end täiesti jõuetuna. Käpukil maas roomasin oma tuppa ja otsisin telefoni, et endale kiirabi kutsuda. Kuskil silmapiiril seda ei olnud ja käekottideni ei jaksanud minna. Mu silmad olid täiesti udused ja pilt lihtsalt keerles silme ees. Kui voodisse kuidagi sain, tundsin üle keha kirjeldamatut valu ja krampe. Nagu õudusfilmis. Korraks mõtlesin isegi, et kas niimoodi saabubki surm, aga selle viskasin kiiresti peast.

Lesisin valudes voodis ja ei osanud midagi teha kui palvetada keeltes.Valu oli nii talumatu, et tahtsin nutta, aga ei jaksanud. Vähkresin voodis ja püüdsin leida asendit, kus oleks mul vähem valus, aga ei leidnud sellist asendit. Ühel hetkel tuletas Püha Vaim meelde kirjakoha Ro.10:13, mis ütleb: "Sest igaüks, kes hüüab appi Issanda nime, päästetakse." Hakkasin nõrga häälega hüüdma: "Jeesus, Jeesus, Jeesus!" Jõudsin seda hüüda umbes 6-7x ja järgmisel hetkel ajas Ardi mind üles, sest kell oli 9.00. 

Ma ei suuda ette kujutada, kuidas võib keegi nii tugevas valuseisundis lihtsalt lambist magama jääda. Kas ma minestasin? Võimalik. Samas ma tegin Jumala Sõna kohaselt ja see toimis. Jumal tuli mulle appi ja ma ei pidanud tunde valu tundma. Jumal säästis ja päästis mind sellest - lülitas mind kiiresti unerežiimi või lasi mul minestada.


Igal juhul julgustan Sind olukorras, kus Sa ei oska midagi ette võtta, palvetama ja hüüdma Jeesust appi. Ta tõesti kuuleb ja tuleb appi. 

Mõni ütleb, et ah, see oli juhus. Pffffff. Sel juhul on selliseid juhuseid mu elus olnud ikka liiga palju. Selle kohta on William Temple tabavalt öelnud: "When I pray, coincidences happen, and when I don't, they don't."