Tuesday, February 2, 2010

Kanalid.

Hei-hei!

Ammu pole juba blogi kirjutanud. Lähipäevadest siis nii palju, et pühapäeval sain olla õnnistuseks oma koguduses Karmelis, kus jagasin seda, mida Jumal oli mulle südamesse andnud ja ilmutanud. Kirjutan selle siis blogisse kah :)

Ilmselt te teate, et mul oli suurepärane võimalus võtta osa koolituselt, mis jaanuaris toimus kahel nädalavahetusel. Koolituse ajal ilmutas Jumal mulle midagi, mida tahaksin Sinuga jagada.



See mida Sa ülal näed, on kanal. Kas Sa oled kunagi mõelnud, et kui räägid oma 1) sõpradele, 2) klassikaaslastele, 3) sugulastele, 4) perekonnale, 5) õpetajatele, 6) töökaaslastele Jumalast, siis miks midagi ei juhtu? Miks nad ei saa kristlaseks?

Kui ma olin 4. klassis, siis polnud mul kunagi puudu julgusest rääkida klassikaaslastele Jumalast. Paraku tegin ma aga väga suure vea. Loomulikut rääkisin ma neile Jumala armastusest, aga samas ma rääkisin neile ka põrgust. Ma teadsin, kui õudne koht see on. Ma armastasin juba sel ajal oma klassikaaslasi ja mulle tegi haiget mõte, et keegi neist võib sellesse kohutavasse kohta sattuda. Tegelikult ei oleks ma tohtinud isegi oma suud lahti teha! Tead, miks?

Ava oma Piibel ja loe 2.Kor. 3:1-3. See ütleb: " Kas hakkame siis jälle iseendid soovitama? Või kas vajame, nagu mõningad, soovituskirju teie kätte või teie käest? TE OLETE MEIE KIRI; KIRJUTATUD MEIE SÜDAMESSE, KÕIGILE INIMESTELE TUTTAV JA LOETAV, SEST TEIST ON JU ILMSI NÄHA, ET TE OLETE KRISTUSE KIRI, mis meie teenimistöö läbi on valminud, kirjutatud mitte tindiga, vaid elava Jumala Vaimuga, ka mitte kivilauakestele, vaid lihastele südamelauakestele."

Kas Sa tead, millist kirja oskavad lugeda KÕIK inimesed, ka kirjaoskamatud? Meid ennast. Aga millise vea tegin mina? Jah, ma olin kristlane ja uskusin Jumala Sõna, aga Jumala Sõna ei jõudnud minu elus praktikasse. Ma ropendasin hullemini, kui mõni voorimees. Ma kaklesin kodus oma õe-vennaga ja olin sõnakuulmatu vanematele. Koolis hakkasin vastu õpetajatele. Kas see on kiri, mida peaks peegeldama kristlane? Ei, kindlasti mitte. Miks Sõna ei jõudnud mu klassikaaslaste südametesse? Jumal ütles, et minu südames on samasuguseda kanalid, nagu eespool oleval pildil.Aga..



Paraku oli patt minu südame kanalid ära ummistanud. Just need kanalid, mille kaudu Tema, me võimas Jumal, tegutseb!



Jumal ütles mulle: "Regiina, põhjus, mis su klassikaaslaste seas ei toimunud ärkamist, oli see, et sa ei kuulanud, mida mina tahtsin rääkida. Patt on see, mis sind ja mind lahutab. Mõistad?" Tegelikult ma teadsin seda. Ma proovisin teha muudatusi oma käitumises, aga tegelikult läksid asjad palju palju halvemaks. Ja nii oli mul 4 aastat kõrberännkut.

Siiski oli Jumalal oma plaan. Läbi suurte raskuste sattusin ma English Camp'i. Ja see oli see koht, kus Jumal tuli ja PUHASTAS KÕIK MU KANALID ÄRA! Kõik, mis vähegi andis puhastada :)



Nagu sellelt pildilt näha, siis kanal on puhastatud ning vesi voolab. See oli see, mida Jumal minu südame kanalitega tegi. Nii, ja nüüd, kui see vesi voolab, siis see ei ole lihtsalt üks väike veenire, vaid VÕIMAS ALLIKAS, mida on VÕIMATU peatada, purustades barjäärid oma teel ja muutes kõrbe õitsevaks aiaks!!

Pärast seda, kui mina sain muudetud kristlaseks, sai mu parim sõbranna, kelle eest olin 3-5 aastat palvetanud, kristlaseks! Kadrinas toimus noorte seas suur ärkamine!! Ja ma USUN, et see ärkamine jätkub!

Vaata oma südamesse. On Sinu kanalid ummistunud? Lahenduseks on siinkohal JUMALA TORUSIIL! Selleks on Tema võimas ja puhastav vägi!