Saturday, February 6, 2010

F.O.G - Friends of God! 5.02.2010 õhtu!

Hei kallid!

Meie armas noortejuht Evelin aka Efka sõitis ära kaugele-kaugele Aafrikamaale! Loomulikult oli meil Kadiga hea meel, et Jumal teda oli varustanud. Samas esitati meile sellega suur väljakutse- oleme koolitatud noored juhid, teame palju teoreetiliselt. Nüüd tuli asi praktikasse viia. Ilma Efkata. Aga Efka korteris. Me usaldasime kogu OG Jumala kätte, sest nii tehes teadsime, et JUMALAL ON KÕIK KONTROLLI ALL!

Vaatasin kalendrit- OG-ni on 5 päeva. Teema oli meil paigas- Suhted sõpradega. Suhted kristlaste ja mittekristlasega. Kuidas tulla toime? Aga konkreetselt polnud meil Kadiga midagi.



Vaatsin kapi otsa- nägin kohvrit, mille olin saanud 1.09.2000, siis kui kooli läksin. Mõtlesin- JESSS, see kohver sisaldab kristlikke raamatuid, midagi ikka leiab. Vaatasin läbi umbes 20 raamatut. Mille ma sain, oli vaid üks lõik. Kuid ma ei heitnud meelt. Siis otsustasin minna interneti. Palusin Jumalalt, et leiaksin midagi, mis läheks täiega kokku sõpruse-teemaga. Ja järsku- PÕMM! Minu silmade ees oli interneti lehekülg. Ma lugesin ja lugesin ja...las ma mõtlen- lugesin! :D EI OLE OLEMAS!!! Just see, millest ma tahtsin rääkida!!!



Ma olin põnevil nagu kass, kes näeb peekonit. Kogu materjal oli meeletult hea ja ma nautisin tõeliselt ettevalmistust.

Siis jõudis kätte OG päev! Olime suusatamisest rampväsinud (Koolil oli suusasporipäev). Vaatasime Kadiga kogu materjali läbi. Kõik klappis!



Kadi ütles, et "Tead, Regiina Märt Saare OG-l on ülistus ka. Nii lahe! Tahaks ka!" Ütlesin Kadile, et " Jaa, aga paraku pole meie OG-s muusikuid, nii et jääb ära. Ülistus on meie jaoks liiga kõrge tase, see oleks level-up, Kadi." Ei möödunud palju aega, kui helistas Mari, meie külaline. Ta küsis mult, et "Regiina, kas võtan kitarri ka kaasa?" Ma mõtlesin: MIDA??? Aga ütlesin: JAH!!

Kui kell oli 18.00, oli kohale jõudnud 11 inimest: Renata, Marianne, Kristiina, Mariina, Eerika, Maarika, Mari, Kadi, Tuuli, Aveli. Hiljem tuli ka Mariliis. Tegelikult me pelgasime Kadiga- 12 inimest on palju, nii räägiti koolitusel. Kadi aga ütles, Regiina, me saame hakkama! Tänu Jumalale selle julgustava sõbra eest! :)





Meie söögilaud oli tänu Jumalale väääääääga rikkalikult kaetud. Mari õnnistas toitu, mille Jumal oli andnud.

Ja siis tegime ülistust. Megalahe aeg!

Seekord proovisime vaimuliku osa teha küsimis-vastusevormis. Vot ei oskagi öelda, kuidas see välja kukkus.



Kui vaimulik osa oli läbi, küsisin noortelt, et mis nad Sõnast arvavad. Marianne ja Aveli tundsid pärast OG vaimulikku osa, et nad on täiesti muudetud. Marika rääkis sellest, kuidas Sõna tema vastu rääkis. Aga me kõik olime ülirõõmsad!! Jumal oli meid kõiki üleloomulikult õnnistanud! Rääkisime oma kogemustest Jumalaga, tunnistasime- NO NII VINGE OLI!!!!! Detailidest ma paraku rääkida ei saa- SEE ON MEIE OG SISENE KOKKULEPE. Enne lõpupalvet tegime veel ülistust ja Marika tegi lõpupalve ja õnnistas koduteed.



ÄRAMINEK KORTERIST KUJUNES AGA RASKEKS. Olime ringis ja kallistasime. Mari tegi ettepaneku mängida ühte mängu, mida ta Piiblikoolis oli õppinud. Mängu sisu on keeruline seletada, aga põhipoint oli see, et igaüks ütles kellelegi midagi head! Siis küsisin, kas kellelgi on palvesoove, millega õhtul teisi meeles pidada. Mari ütles: „ Aga miks mitte kohe palvetada?!“ Niisiis palvetasime ringis üksteise eest.

Kui satute lugema seda blogi, siis palun palvetage:

1)Mariina eest- Tal on raskusi matemaatikaga. Palvetage, et Jumal võiks talle tarkust anda!
2)Ülleriinu eest- Tegemist on Aveli sõbrannaga. Ta ei ole veel kristlane, aga Aveli näeb temas igatsust Jumala järele. Palvetage, et Ülleriin võiks tulla usule
3)Tuuli eest- ei räägi detailidest, aga palvetage!
4)Maris- Tegemist on Eerika sõbrannaga. Tema peres on suured probleemid. Palvetage, et nii tema kui ka ta pere pääseks!



Vot nii oligi. Võib-olla tundub, et ei olnudki ju midagi erilist. Ma soovin, et Sa oleksid võinud olla meie seas. Saime kogeda Issanda armastust, suurust ja mis kõige parem- saime muudetud ja puhastatud!! Jumal õnnisatagu SIND!