Thursday, February 25, 2010

Sõnadel on vägi!


Täna on olnud meeletult veider päev. Üleval olen olnud 38 tundi ja pole siiani silmatäidki maganud. Jah, veidi karm :D Ja miks? Ärge küsige :D Hihi ;)

Loen hetkel Yonggi Cho raamatut "Neljas dimensioon." Soovitan täiega lugeda. Kas Sa teadsid, et räägitud sõnal on loov jõud? Mina teadsin. Aga mitte kunagi ei mõelnud ma selle peale ega mõistnud selle tähendust.


Kas Sa teadsid, et kõnekeskus valitseb kogu närvisüsteemi üle? Sellise olulise avastuse tegid neuroloogid 1979. aastal. Aga kui lugeda Jaakobuse kirja kolmandat peatükki, siis näeme, et Jaakobus teadis seda juba 2000 aastat tagasi. Jaakobus ütleb selgelt, et see, kes suudab valitseda oma keelt, suudab valitseda ka kogu oma ülejäänud keha (2). Keel on väike liige, AGA võib talitseda kogu keha! Hämmastav, kas pole!?



Ma olen tavaliselt inimene, kes üritab kuuldut kohe oma ellu rakendada. Ja niisiis ma tahstin näha, mis minu külvatud sõnast kasvab.



Mu matriklis oli inglise keel. Ja see häiris mind. Miks? Inglise keel oli "4." Paljud ilmselt ütleksid, et "Regiina, ole õnnelik. Neli on ka hea hinne." Paraku mitte minu jaoks. Minu soov on õppida nii hästi, kui võimalik. Alati võtta kõigest maksimum ja teha oma parim. Ja ma ei leppinud sellega, et inglise keel, mis mul 4 aastat järjest "5" oli, nüüd peabki edaspidi "4" olema. Niisiis hakkasin ma rääkima oma sõpradele: " Teate, ma saan inglise keele 5!" Eks nad vaatasin mind pisut imelikult. Et ma olen pooletoobine, aga ma ei andnud alla!

Inglise keele tunnid: neli-nelja järel. Üks kolm. Mõni viis. Ega ma tegelikult end halvasti ei tundnud. Ma olin heas mõttes nii rumal, et ikka rääkisin, et inglise keele kursus tuleb ikkagi "5!"

24. veebruaril oli puhvetis tööl nagu tavaliselt. Üks mu paralleelklassi tüdruk tuli ja ostis juua ning solvas mind. Päris kõvasti. Ja ma tundsin, et ütlen talle kohe midagi mürgist vastu. Õnneks Jumal sulges mu suu ja ütles: "Regiina, õnnista teda!" Ma sain Jumala peale kurjaks ja ütlesin: "Aga..." Kuid Jumal ütles:"Õnnista teda!" Ma kuuletusin ning palusin: " Jumal, mina ei tea, miks ta mulle nii ütles. Võib-olla on tema peres aset leidmas suured probleemid ja see oli põhjus, miks ta mulle nii ütles. Jumal, Sinu õnnistus olgu tema ja tema päeva üle!"

Pärast seda, kui olin selle palve lausunud, ulatas üks mu kallis klassiõde mulle mu matrikli. Ma võtsin selle enda kätte ja naersin veel, et näed, inglise keel on viis. Kui ma avasin oma õpinguraamatu ja inglise keele kohalt, pidin šoki saama. Miks? Sest inglise keel oli tõepoolest ja PÄRISELT KA "5!!!"

Ma ei usu seda mõnes mõttes siiani. Vahel ärkan keset ööd üles ja vaatan oma matriklit ning inglise keele hinnet. Ja ikka on 5! Siis olen hästi õnnelik, tänan Jumalat ning jooksen tagasi voodisse magama. Hihi. :)

Niisiis, mida külvad Sina? Jälgi ennast täna:
1)Milliseid sõnu Sa räägid. Kas ülekaalus on a)positiivsed sõnad?
b)negatiivsed sõnad?
2) Milline tulemus on Sinu väljaräägitud sõnadel?

Siiski, rääkige oma eludesse positiivseid sõnu, sest siis ka juhtuvad positiivsed asjad! Oled märganud, et Sinu elus juhtuvad negatiivsed asjad? Siis on täpselt õige aeg hakata külvama häid sõnu. Tagajärg? Head viljad!

Jumal õnnistagu teid kõiki rikkalikult ja ülevoolavalt!