Thursday, December 2, 2010

Dreams still come true


Hei-hei armsad sõbrad! Rõõm teid taas tervitada siinpool ekraani!

Meil kõigil on südames salajas varjul palju-palju unistusi. Ja unistused on head! Vahel tundub, et on imelik ja veider panna neid Jumala ette. Kuid Piibel räägib sellest, et Jumal näeb neid. Niisiis ei õnnestu ka kõige leidlikumal inimesel Jumala eest oma unistusi peita.

Minu sees põles juba pisikeset piigast saati unistus mängida oma lemmikmuinasjutus peaosa. Lemmikuks on "Tuhkatriinu." See tundub tegelikult ju nii absurdne, kuid Jumal nägi seda unistust minus küpsemas.


2. november käsitlesime me Grimmide ja Andresenide muinasjutte. Imelik, et 11. klassis? Minu arvates ka :) AGA- õpetaja jagas meid rühmadesse ja andis igale ühele ühe muinasjutu, nende seas "Pünamütsike," "Hunt ja 7 kitsetalle," "Pöial-Liisi," "Hans ja Grete" jne. Meie rühm, kuhu kuulusid 4 tüdrukut ja poiss, sai "TUHKATRIINU!" Kuna minul oli kõige väiksem jalanumber, sain ma ka peaosa. Ma olin nii õnnelik "näitlemise" ajal ja ka pärast seda. 3. november toimus juba aulas nende esitlemine ning 4. novembril sain ma diplomi, millel seisis "Näitlemise ja kostüümi eest."


Meeletult rõõmu tegi see, ET JUMAL EI PIDANUD mu unistust veidraks või imelikuks, vaid täitis selle ainult selle pärast, et Ta tahtis mulle head meelt teha ja näidata oma armastust selle läbi! Ja usu mind- Ta tahab täita ka Sinu unistusi- ei ole vahel, kui suur või kui väike, kui tähtis või ebaoluline see unistus Sinu arvates on- PANE NEED JUMALA ETTE JA LASE TAL NÄIDATA OMA ARMASTUST! ÄRA KAHTLE!