Saturday, February 26, 2011

TAEVANE KUTSE



Kas Sul on ka vahel nii olnud, et igatsed TÄIEGA oma südames midagi ja siis järsku juhtub, et Su unistus või soov läheb täide?


Andres Jäätma on minu silmis alati väga lugupeetud ja austatud Vend olnud. Ma imetlen tema muusikat ja tema annet. Tema laulud meeletult puudutavad, mõte on ääretult sügav. Oleksin ma vaid sama talendikas! Mul ei jätku sõnu tema kirjeldamiseks...


Lapsepõlves ei olnud ma just Piibli lugemises kõige tugevam- Tõsi- lastepiibel oli mul kaanest kaaneni oma 20x läbi loetud... Kuid rääkides Uuest Testamendist- Ei! Ma arvastin, et see on minu jaoks liiga raske. Kuid just sel ajal oli mul privileeg kuulata Andres Jäätma muusikat. Iga salm on geniaalne! Sõnad Piiblist, mu sõbrad!


"Taevane kutse" 't (tegemist on Andres Jäätma plaadiga, mis mind vaimselt kõvasti kasvatas) oli mul kodus vähemalt 2 plaati. Paraku- mõlemad hävisid väikeste õdede-vendade kasvamisprotsessis. Sellest ajast peale tärkas minus kirglik soov iga hinnaga see plaat saada. Palvetasin Jumala poole- alla ka ei andnud- lihtsalt palusin ja palusin.....


23. veebruar läksin pärast kooli Efka juurde. Meil toimus meeskonnakoolitus(sellest ehk pisut hiljem?) ja seetõttu ootasin teda. Kui ta oma korterisse saabus, ütles ta kurikuulsad sõnad: "Regiina- mul on Sulle väike üllatus. Mul oli see juba ammu südames Sulle kinkida....." Ma hakkasin TÄIEGA rõõmust hüppama ja kargama......... ANDRES JÄÄTMA PLAAT!!!!!!!!!!!!!!! Ma ei suutnud seda uskuda....


P.S Ei suuda siiani.......