Wednesday, October 27, 2010

2 Issi valus õppetund!




Tänane hommik algas valusalt.... Kell 8.55 sain ma sõnumi oma kallilt noortejuhilt, kes teatas: "Kahjuks jääb ära reedene noortejuhtidekoolitus Nuutsakul...“ Jah, sel hetkel tundsin, et minust torgati läbi üliterav piik- ma olin loobunud nii paljust. Kuid enne, kui plaanisin pisarad valla lasta, mõtlesin.... „Kuulake oma vanemate sõna Issandas, sest see on õige“ Ef. 6:1




Ma proovisin isaga teha mitmeid läbirääkimisega, kuid iga kord vastas ta karmisõnaliselt : „Ei.“ Lõpuks, otsustades loobuda kõikidest tulevatest üritusest(s.h. Jesus Confrence, kuhu soov oli TÄIEGA! Minna), oli isa nõus. Kuid siiski- mitte lõpuni...

Pühapäeval, 24. oktoober sammusin ma rõõmsas tujus kalli noortejuhi poole, kellele teatasin ma rõõmsa uudise- MA SAAN TULLA!! Ka eile õhtu mõtlesin meeletu elevusega- veel mõned päevad ning- Nuutsaku, siit me tulemeeeeee!


Täna hommikul oli kõik teistmoodi. Ja heas mõttes teistmoodi. Ma ei suuda siiani uskuda, kuidas Jumal mu valu trööstis. Kõik märgid viitasid pettumusele. AGA Jumal oli minu ema südamesse pannud selle, et ta teeks „Inglimusi“ kooki. Ehkki, hommik algas raskelt oli Jumal teinud mulle juba kaks trööstivat manöövrit: 1) Imeilus ja päikesepaisteline hommik; 2) INGLIMUSI kook... Ainuüksi need kaks asja tegid mu tuju paremaks. Pärast koogisöömist tundsin taas kuradit end ründavat: „Sa ootasid seda ju niiiiiiiiii kaua! Ja milliseid pingutusi Sa selleks tegid, Regiina! Nüüd on kõik Su ootused-lootused purunenud!!!“

Ema sai e-postkasti kirja e-autokoolitusest kirja. Kodulehel vaatas ta mitu korda mingit naljavideot liiklusest. Isusin ema kõrvale- vaatasin siis ka, mille üle ta seal naerab. Video ise oli kusjuures päris jõhker, kuid kui Sa sisened www.e-autokoolitus.ee , siis all vasakus nurgas on üks väike MusicBox ja sellel hetkel hakkas sealt käima „Don't worry..........Be happy!“

Mida ma õppisin? ALATI tuleb oma isa sõna kuulata. Isegi, kui tema otsus tundub ebaõiglane- nii nagu ka ta ütles mulle: „Mina olen PEREPEA ja mina otsustan nii.“ Ja nüüd näen, et oleks olnud tark kuulata oma isa sel hetkel ning minna Jesus Confrence'ile. Aga see selleks... Ma sain väga väärtusliku õppetunni 2 Isalt: Nende otsus on ALATI parim!