Thursday, October 7, 2010

Regiina palve Issile..



Mõtlesin, et kirjutan ühe palve, mille mõni aeg tagasi kirjutasin oma palvepäevikusse. Üks sõber küsis, et mis minu elus viimasel ajal toimunud on. Seda saab vastata ühe sõnaga: PALJU. Aga see "palve" annab ülevaate sellest, millega ma praegu oma elus maadlen.

"Heia Vägev!
Ma otsustasin, et jätan tema tagaplaanile ja tegelen igaveste väärtustega ehk siis - mida Sa arvad "meele uuendusest" ja "mõttemaailma muutmisest?" Ma usun, et KINDLASTI rõõmustab Sind see, et mulle on oluline olla Sulle meelepärane. Asjad liiguvad küll pisut aeglaselt ja mõningate tagasilöökidega, AGA TÄNU SINULE ma teen edusamme! Mul on hea meel, et olen õigel teel. Teel, mis viib mind vabadusse!

Eile oli raske päev- ma mõtlesin terve päeva valesid mõtteid, kuid täna läks juba paremini! Anna mulle andeks eilne... Aita mul jätkata varustades mind jõu ja järjekindlusega... Homme on uus päev. Sa armastad mind ja Su halastus on uus igal hommikul...

Ma keeldun meeleheitesse sattumast. Ma keeldun hukkamõistust, millega kurat üritab mind maha tõmmata ja loobuma panna. Tänu Sulle Su Poja eest! Aitäh, et Sina aitad mul valida ka homme õigeid mõtteid! Aamen.

P.s. Ma usun Sinusse! Usun, et Sa töötad mu sees, olenemata kuidas end hetkel tunnen selles olukorras. Sa oled alustanud minus head tööd ja SINA VIID SELLE KA LÕPULE!"



Käimas on sõda- Lahinguväljaks minu mõistus... Kuidas saavutada võitu mõtete lahingus? - sellega ma maadlengi. Eile ma alustasin, sest ma avastasin, et mis meelel, see keelel. Ma tunnen, et mu pea on täis nii ... huhh.. RÄMPSU NOHH! Ma tean, et see on pikk ja valulik protsess, aga mul on Maailma Parim Abiline! Ja ma ei anna alla! Kuula, kurat- MA EI ANNA ALLA, ENNE KUI OLED SINUST VÕITU SAANUD! ÄRA LOODAGI, SEST JUMAL ON MINU POOLEL!