Friday, October 29, 2010

Kui Sul on probleeme unenägudega...

Ma olen ise viimasel ajal, õigemini viimased 2 kuud juba kimpus olnud oma unenägudega. Osa neist on üsna hirmutava süžeega, osa mõttetud, osa... Jah. Igatahes. Ma avastasin oma kaustu korrastades, et ma olin kunagi ühele sõbrale, kes kaebas hirmutavate unenägude pärast, saatnud päris mõnus kirja. Võib- olla aitab Sindki..

Unenäod võivad olla järgmistest allikatest:
1) Jumalast (Ilmutused, nägemused, hoiatused)
2) saatanast (Hirmutamine jne)
3) Emotsioonid (alateadvus, päeva jooksul kogutud mõtted, üleväsimusest tingitud unenäod)

Kui Sa näed pidevalt hirmutavaid unenägusid, siis tea, et see võib tulla kas emotsioonidest või on see kuradi otsene püüe Sind hirmutada. Vaata üle järgmised punktid:

1) Kes on hirmu kuningas? saatan. Ma usun, et ta tahab Sind lihtsalt hirmutada.
2)Esita endale küsimus- Mis on vastand hirmule? USK.
3)saatan on langenud ingel. Inglitel ei ole loovat väge. saatan ei suuda luua, aga ta suudab hävitada. (Vaata Johannese 8:44) Ja mida üritab saatan hävitada? Sinu usku! Nii nagu armastus võidab alati vihkamise, õigsus alati patu, rikkus vaesuse, võidab USK ALATI HIRMU.
4)Pärast seda, kui Aadam oli Eedeni aias Jumala vastu pattu teinud, olid tema esimesed sõnad: „Ma kartsin.“(Esimene Moosese raamat 3:10) Usk, mis oli olnud tema südames, muutus hirmuks.
5)Hirm on vaimne jõud, nii nagu uskki. Kui Sa kasutad usku ja tegutsed usus, hoides Jumala Sõna oma südames, siis voogab see Jumala usk läbi Su ihu, et hoida see terve ja korras. Kui Sa tarvitad hirmu ja toimid hirmus, siis töötab hirmu jõud Su vastu ja teeb Sind haigeks.
6)Hirm on täielikult halvav. Ta halvab Su mõistuse, peatab südame.
7)Hirm on saatanlik jõud, mis töötab Su vastu igal võimalusel. Usk on loov jõud, mida Jumal kasutab ehitamiseks ja ülestõstmiseks. Hirm vigastab, aga USK AITAB. Kus iganes usk on tegutsemas, seal saad Sa temast alati kasu. Kus iganes hirm on tegutsemas, oled Sa orjuse ja piinade all.

AGA MUL ON SULLE HEA UUDIS, ARMAS SÕBER:
1. saatan ei saa Sind puudutada nii kaua, kui Sa seisad Jumala Sõnal!
2. Jumal on HEA JUMAL! Ta teeb absoluutselt oma parima, hoolitsemaks selle eest, et Sa oleksid õnnistatud igal oma elualal. Usk on JUMALA ÜLALHOIDEV VÄGI. Ta kannab kõiki asju oma vägeva Sõnaga- Piibliga! Kui Sa tegutsed usus Sõnasse, võid oodata, et Jumala õnnistused oleksid Sinu üle.
3. Piiblis on olemas vastused kõikidele Su probleemidele. saatana trikikotis pole midagi, mida Jumala Sõna ära ei suudaks võita. Jeesus suri meie eest, makstes kinni KÕIK. Ja Ta on maksnud kinni Sinu hirmu!!

Jumala tõotused:
http://www.hot.ee/lubadused/usk.html