Sunday, October 31, 2010

Isal on rõõm, kui lapsed teevad tööd!



Laupäeva hommikud on mõnusad. Laupäeva tähendus minu jaoks on pikk uneaeg ning väljapuhkamine raskest koolinädalast. Kuigi praegu oli vaheaaeg, siis minu jaoks tähendas see suurt ettevalmistust inglise keele presentatsiooniks (võiks võrrelda kursuse töö kaitsmisega, meil on neid 3 korda aastas). Kadiga tegime seda 12+10+9+7 tundi.... Jõhker... Ärkasin eile kell 10.30, kuigi tavaliselt magan 11:30-12:30-ni. Rõõmuga võtsin oma kapilt Piibli ning lugesin seda 1 h, mida on märgatavalt rohkem kui tavaliselt. Meel oli rõõmus... Mulle teadmata põhjusel tulid mulle meelde mu ema sõnad: "Regiina, Sa teed nii harva midagi kodu heaks... Kogu aeg vaid õpid!" Vaatasin õue- see oli kaetud kõikvõimalike lehtedega. Võtsin oma mp3, Kadi kõrvaklapid (AITÄH, SULLE, et Sa mind nendega aeg-ajalt varustad !!! ) ning jooksin õue, reha käes....


Ma avastasin juba ammu ühe suure tõsiasja, kuidas Jumalale lähemale kasvada... See tähendab- kõrvaldada kõik mittekristlik, sealhulgas muusika. Minu mp3 ei sisalda mitte ühtegi mittekristlikku laulu. Miks? Sest ma avastasin, et kuulates maailmamuusikat, hakkan ma mõtlema maailma asjadele. See viitab aga tõsiasjale, et Jumalale jääb vähem ruumi. Niisiis tegin ma täieliku suurpuhastuse oma mp3-es. See oli alguses VÄGA raske, kuid nüüd... Nüüd hakkaks mul paha, kui mu mp3 sisaldaks midagi ebapüha..


Riisusin rahulikult, mõeldes Jumalale ja sellest, mida me koos hakkame veel tegema, kui järsu nägin vaimusilmas, kuidas Jeesus seisis mu juures ja naeratas... Kuigi Ta suu ei liikunud, ma kuulsin, et ta ütles: "Mul on Sinu üle hea meel..." See oli hääl mu südames...

Seda meenutades läheb mul suu ikka kõrvuni küll.. Milline rõõm võib vallata üht kristlast, kui tema Parim Sõber ütleb: "MUL ON SINU ÜLE HEA MEEL!" Mind paneb see rohkem pingutama ja püüdlema sügavama osaduse poole! THANK YOU, JESUS!