Sunday, October 10, 2010

Internet......?








Internet on ülemaailmne arvutivõrkude võrk, mis kasutab TCP/IP protokollistikku. Internet on mugav moodus kodust lahkumata saata kirju (e-post), kontrollida oma lapse hindeid (e-kool), suhelda sõbradega (FB, Orkut, Twitter, MSN Messenger jne), teha ülekandeid (e-pank), otsida koolitööde jaoks informatsiooni(selle asemel, et minna nt raamatukokku)või leida boy/girlfriendi(e-kutt ja e-tüdruk)... Nimekiri on lõpmata pikk...




Teate, mida mina igatsen...? Minna ühel päeval oma perekonna postkasti juurde ja avastada, et keegi on mulle saatnud kirja. Keegi, kellega ma pole ammu suhelnud.. Aga milleks? Tänapäeval on ju olemas msn- lihtsalt kirjutad ja küsid. Mis on MSNi eelis? See on tasuta, kiire ja lihtne vahetada oma mõtteid, kuid on üks probleem- kõik on elektrooniline, Sa ei näe teise inimese tegelikke emotsioone- kõik jääb pinnapealseks.. Ma tunnen, et ainult internetist rääkimine muudab mind pahuraks... Ma soovin, et oleksin elanud ajastul, kus internetist ei olnud kellelgi halli aimugi. Inimesed SUHTLESID! Kõik oli normaalne! Aga internet on kujunenud maailmaks, mis on "nii turvaline." Maailm, kus "igaüks saab olla see, kes tahab." Maailm, kus "ma julgen teha ja öelda asju, mida ma päriselus ei julge mõeldagi!"

Ma igasten, et suhted inimeste vahel toimiksid nii, nagu need talitlesid Aadama ja Eeva vahel! Sain ise ühe väga imeliku kogemuse osaliseks koolituslaagris, kus rääkisin Facebookis inimesega, kes istus minust 4 meetri kaugusel! Internet tundub olevat "riskivaba" paik, kus on võimatu end "tüdruku/kuti ees lolliks teha." Minu arvates on tegelikult normaalne, kui Sa mõnikord endale piinlikust valmistad jne, sest need on need olukorrad, mis kasvatavad meid ja teevad meist inimesed- me pole küll täiuslikud, aga... ME OLEME INIMESED! Mulle meeldib vahel vaadata, kuidas mõni täbarasse olukorda satub, sest see tuletab mulle meelde, et ka mina teen vigu. Aga parem on olla mõraga teemant kui täiuslik telliskivi...?!


Ma esitan Sulle väljakutse: Ürita 1 nädal suhelda ilma FACEBOOKi, MSNi, TELEFONi ja E-MAILita... Ja tee omaltpoolt kõik, et omada otsest kontakti suheldava isikuga. Sest nii lõi Jumal inimestevahelised suhted päris alguses...