Tuesday, April 3, 2012

BIBLE STUDY


Olen alati olnud arvamusel, et Piibli lugemine on VÄGA OLULINE. Samas pole eriti kasu, kui Sa omad nt talvejopet, puhastad seda, hoolitsed selle eest, kuid see, mille jaoks see algselt mõeldud on- talvel kandmiseks, et soe oleks- Sa seda ei kasuta. Seega, kui Sa vaid loed Piiblit, siis tee TÄNA oma elus korrektuure ja kasuta seda sellel viisil, milleks see on loodud!

Olen kindel, et Piibel ei ole lihtsalt juturaamat. See on armastuskiri. Armastuskiri SINULE! Seal on kirjas see, mida Jumal Sinust mõtleb, Sinust arvab... Ta õpetab Sind, kuidas toimida erinevates olukordades nii, et Sina sellest olukorrast kõige suuremat kasu saaksid. Piibel on armastuskiri juhistega. :D

Nüüd aga postituse PEAMÕTTENI: Vilja kasvamiseks ei piisa seemnete olemasolust, sest seemned tuleb külvata, et midagi lõigata oleks! Sama on ka Jumala Sõnaga- selleks, et Sa maksimaalselt selleks kasu saaksid lõigata, tuleb Piiblisse tõsiselt süveneda. Võibolla Sa küsid, kuidas.

Mina, Gertu ja Madli saime täna vahetunnis kokku. Olime eelnevalt kokku leppinud, et loeme läbi Markuse 11.peatüki ja siis arutame selle üle. Aluseks oli 3 küsimust:

1. Mida ma õpin selles peatükis JUMALA kohta? (J)
2. Mida ma õpin selles peatükis INIMESE kohta? (I)
3. Mis on selles peatükis oluline MINU jaoks? (M) Milline kirjakoht Sind kõige rohkem puudutas?

JIM on tore poiss. Aga veel parem on, see on lihtne lühend, mis jääb kergesti meelde! Võta endale eraldi vihik ja hakka oma loetavat peatükki iga päev nende 3 küsimuse põhjal analüüsima! Alusta täna! Usu mind, Sa hakkad nägema Piiblit ehk Jumala Sõna hoopis uues dimensioonis! Minu puhul see toimis!

"Õnnis on inimene, kes ei käi õelate nõu järgi ega seisa patuste tee peal ega istu pilkajate killas, vaid kel on hea meel Jehoova käsuõpetusest ja kes uurib ta käsuõpetust ööd ja päevad!"
(Ps. 1: 1-2)