Thursday, April 5, 2012

MINA OLEN KRISTUSE SÕDUR


Järgnev katkend on pärit raamatust "Jeesus-friigid." (TÄPSUSTUSEKS: Jeesus-friigid on inimesed, kes on otsustanud pigem kannatada ja surra, kui salata Jeesust ja Tema tööd)

ROY PONTOH:iNDONEESIAS 1999. AASTAL:

Teismelised kuulsid, kuidas hüüded ja laul jõudsid üha lähemale. Vanem poiss vaatas rahutult oma sõbrale otsa. "Moslemid tulevad. Peidame väiksemad ära," ütles ta. Tema juhtnööride kohaselt aitasid teised väiksematel lastel leida peidupaiku naabruses asuvates hoonetes. Viimaks peitsid nad ennast ära.

Oli jaanuar ja hulk kristlikke lapsi ja teismelisi oli kogunenud Indoneesias Ambonis asuva Pattimura Ülikooli territooriumil toimuvasse Piiblilaagrisse. Kui laager oli läbi, viisid autod heatujulised lapsed tagasi nende kodudesse. Paraku ei jätkunud kõikide laste jaoks autosid.

Mecky Saynyakit ja veel kolm kristlikku meest läksid Wakali külla täiendavat transporti otsima. Aga nad polnud veel tagasi jõudnud.

Lapsed ootasid, et neid koju viidaks, kuid nad ei teadnud, et teel külla ründas mehi moslemite jõuk ja tiris nad autodest välja tee peale. Mecky ja veel üks mees tapeti. Kahel mehel õnnestus põgeneda.

Varsti jõudis jõuk ülikooli juurde. Nad leidsid noored üles ning sundisid neid peidupaigast välja tulema.

Roy Pontoh sunniti samuti peidupaigast välja tulema ja pandi jõugu ette seisma. "Ütle oma Jeesusest lahti või me tapame su ära!" ähvardati teda. Roy oli väga hirmunud. Hoolimata hirmuvärinatest vastas poiss: "Ma olen Kristuse sõdur!"

Seepeale sihtis üks ründaja teda mõõgaga kõhtu. Mõõk lõi Royl Piibli käest ning purustas selle. Järgmine mõõgahoop tappis.


Selles raamatus on võimsaid lugusid palju rohkem,mistõttu soovitan KINDLASTI see raamat endale osta!! See katkend oli eesmärgiga Sinus tekitada uudishimu :D ÜLIHEA RAAMAT ÜLIJULGUSTAVATE TUNNISTUSTEGA!

Teisalt paneb see raamat mind mõtlema: kas JEESUS on minu elus kõige tähtsam? Clive Staples Lewiski on öelnud, et me ei tea enne, mil määral me tegelikult midagi usume, kui see muutub elu ja surma küsimuseks. Ma loodan, et päeval, kui minu saatus ühtib selle raamatu tegelaste saatusega, siis olen rajanud oma koja kaljule, mitte liivale! Teine küsimus, mis tekkis, oli: KAS NAD SIIS EI KARTNUD? Sellele küsimusele leiame vastuse Piiblist:

"Kartust ei ole armastuses, vaid täieline armastus ajab kartuse välja." 1.Johannese 4:18